Veelgestelde vragen
Producten & voorraad
Wat is de levertijd van jullie producten?
Ik heb het artikel ergens anders goedkoper gezien. Wat nu?
Wat als het artikel dat ik wil bestellen uitverkocht is?
Kan ik het artikel bekijken in de showroom?
Helaas bieden we op dit moment enkel producten aan via onze webshop. Mocht je twijfelen over een product dan kun je het natuurlijk online bij ons bestellen. Mocht je niet tevreden zijn dan heb je 30 dagen de tijd om het product aan te melden als retour. We begrijpen dat een artikel op een plaatje er anders uitziet dan wanneer hetzelfde artikel bij je in huis staat. Twijfel niet, bestel het en ben je niet tevreden dan kun je het eenvoudig retourneren door jouw retour aan te melden via info@online-woondecoratie.nl.
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Dat is zeker mogelijk! Sinds kort bieden we Online Woondecoratie NL giftcards aan! Met onze giftcard weet je zeker dat je zeker dat je iemand verrast! Een giftcard kun je bestellen via hier of door simpelweg een e-mail te sturen naar info@online-woondecoratie.nl. Kom je er net achter dat je nog een cadeautje nodig hebt voor het feestje van morgen? Stuur dan altijd even een e-mail, zodat onze klantenservice het dezelfde dag nog voor je kan regelen. Je ontvangt in dat geval een digitale giftcard.


Bestellen & bezorgen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Indien een artikel voorradig is, staat dit bij het betreffende artikel vermeld. Indien voorradig en voor 16.30 uur besteld zal jouw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen bij je bezorgd worden. Mocht het product niet voorradig zijn, neem dan vooraf contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik mijn leverdatum wijzigen?
Wens je jouw bestelling later of op een specifieke datum te ontvangen? Dat is geen probleem! Neem contact met ons op en we passen direct de leverdatum aan. Stuur een e-mail naar info@online-woondecoratie.nl om de leverdatum van jouw bestelling aan te passen.
Bezorgen jullie ook in België?
Ja zeker, we hebben goed nieuws voor je! We leveren ook in België. Dus je kunt gewoon jouw favoriete producten online bestellen via onze webshop!
Kan ik mijn bestelling ook op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, dat is geen probleem. Je kunt tijdens het bestelproces kiezen of je jouw bestelling op een afleveradres wilt laten bezorgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestel je voor 75 euro of meer via onze webshop? Dan betalen wij de verzendkosten voor je! Woon je buiten Nederland? Dan verzenden we je bestelling gratis vanaf 150 euro. Onder de bovenstaande bedragen zullen wij een bijdrage van €7,95 vragen voor de verzendkosten.
Betalen & promoties
Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?
Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor verschillende betaalmethoden, zoals iDeal, Klarna, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Creditcard en handmatige overboekingen.
Kan ik gebruik maken van een kortingscoupon?
Ik wil een grote hoeveelheid artikelen afnemen, kan ik korting krijgen?
Ben je bezig met het inrichten van je nieuwe woning, kantoor of ben je bezig met een ander project? Wij staan klaar om je verder te helpen. We kijken graag voor je wat we kunnen doen op het gebied van kortingen. Stuur een e-mail naar info@online-woondecoratie.nl met de producten waarmee je jouw woning of kantoor in wilt richten en wij maken een op maat gemaakte offerte voor je op.
Hoe weet ik of er geldige kortingscodes zijn?


Ruilen & retourneren
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Retourneren kan op verschillende manieren. Daarom vragen wij ook om eerst een mail te sturen naar info@online-woondecoratie.nl. Als het retour bij ons is aangemeld, ontvang je in de mail een etiket met een RMA nummer.
Let op: het etiket dat je via de mail ontvangt, is geen retoursticker. De kosten voor het retourneren wordt niet vergoed door Online-woondecoratie.nl, tenzij anders is overeengekomen met onze klantenservice.
Plak het etiket op de doos. Via dit etiket kan onze retourafdeling snel je bestelling controleren en draag je bij aan een snelle afwikkelen van je retour of omruiling.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Wil je een product ruilen voor een ander product? Geen zorgen, we maken het je makkelijk! Stuur een e-mail naar info@online-woondecoratie.nl met je ordernummer en het artikel dat je wilt ruilen. We regelen dan alles voor je.
Voorwaarden:
Zorg ervoor dat je de aanvraag van omruiling van het product binnen 14 dagen na ontvangst bij ons hebt aangemeld. Je mag het product uitpakken en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen, maar houd het in de originele staat en verpakking.
We verwachten het product terug zonder montage- of transportschade. Dus pak je retourzending goed in om beschadigingen te voorkomen. Als er toch schade ontstaat, kunnen we daar kosten voor in rekening brengen.
Let op: maatwerk producten kunnen niet geretourneerd worden.
Hoeveel dagen bedenktijd bieden jullie?
Wat zijn de kosten voor een retourzending?
Je hebt bij PostNL verschillende mogelijkheden, maar let wel op dat je jouw bestelling niet in een te kleine doos verstuurd. Bij het ontvangen van beschadigde producten zullen we de aankoopkosten deels/niet vergoeden. We raden daarom aan om alvorens het terugsturen van je bestelling foto’s te maken van de producten die bij ons retour komen.
Brievenbuspakketje: 38×26,5×3,2 cm tot 2 kg inclusief Track & Trace
Gemiddeld pakket: 100x50x50 cm tot maximaal 10 kg inclusief Track & Trace
Moet ik de originele verpakking bewaren?
Service & garantie
Ik heb een beschadigd product ontvangen
Natuurlijk vinden we het vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Het eerste aanspreekpunt voor een vraag is onze klantenservice. Onze specialisten helpen je graag verder om dit op te lossen. Stuur een e-mail naar info@online-woondecoratie.nl onder vermelding van je ordernummer en onze specialisten lossen het voor je op!
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Ik heb een klacht, wat nu?
Bij Online Woondecoratie NL doen we er alles aan om jou een onvergetelijke klantervaring te bieden. Helaas is niemand perfect en worden er soms fouten gemaakt, ook door ons. Als je ergens niet tevreden mee bent, willen we dat natuurlijk zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Stuur een e-mail naar info@online-woondecoratie.nl en laat ons weten waarover je ontevreden bent. Onze klantenservice zal zich erin verdiepen en daar waar nodig stappen ondernemen.


Meld je aan voor onze nieuwsbrief, ontvang een 10 euro kortingscode voor op je volgende bestelling en blijf op de hoogte van nieuwe producten, nieuwe sale en kortingsacties! We versturen onze nieuwsbrief maximaal één keer per maand.